marți, 27 iulie 2010

Tu in ce culori ma vezi?ma vezi in violet purpuriu,albastru celest sau rosu sangeriu?
Tu cum ma simti?ca pe o pisica neagra,ca pe un vanzator ambulant sau ca pe o fiara?
Tu cum ma privesti?cu ochi blanzi,ca de koala,sau sticlosi si rai ca de reptila?
Tu cum ma atingi?cu pasiunea unei gheise sau cu scarba unei curve infometate?
Tu cum ma saruti?ca o diva insetata de succes sau ca o adolescenta infrigurata?
Tu cum ma vrei? Ca o zana din povesti,ca o doamna batrana sau ca o amatoare infantila?
Tu nu ma vezi,nu ma simti,nu ma privesti,nu ma atingi,nu ma saruti si nu ma vrei!
Esti o fantoma fara scrupule ce si-a facut cuib in sufletul meu si m-a obligat sa ii suport greutatea indiferent de puterea si dorintele mele iar eu acum suport consecintele,sunt intr-un travaliu al desconsiderarii tale.
Raiul tau e iadul meu,noaptea ta e ziua mea si iubirea ta e ura mea!
Razele soarelui meu te vor trezi din cel mai adanc somn si iti vor arde pielea,carnea si apoi oasele si te vei transforma in cenusa...
Cenusa din sufletul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu